2015. július 29., szerda

Itt tartunk most

Sziasztok!

Egyik kedves olvasóm már többször érdeklődött az iránt, hol tartunk most, meddig vannak leszervezve a dolgok, stb.

Nos, ma végre szolgálhatok némi infóval, hiszen előrelépés történt. 2 dologban is!
Figyelem, rossz minőségű képek következnek!!!

1. Egy ' minden -70%' kínaiban jártunk, ahol szembejött velem két cipő. Az első gyöngyházszín, szatén, kerekített orrú. 600!!! ft. Nos, sajnos úgy éreztem, kényelmetlen a talprésze. Sajnáltam. Aztán jött a másik.... megvettem. 1500 ft volt.


2. Van egy néni a faluban, aki varr. Mivel pénzhiányban szenvedek, vele varrattam ruhát, így olcsóbb. Előkerült az esküvő téma. Felajánlotta, hogy az általa készített 5 esküvői ruha közül a legnagyobbat rám fogja igazítani minimális összegért. Próbáljam meg! Ma eljött ennek is a napja.
Mire számítottam? A 90-es évek végén/ 2000-es években készült a ruha, tehát sok fényre, fodorra, undi részletekre, kockás dekoltázsra. Mit kaptam? Álmaim alsórészét és egy csodássá alakítható felsőt. Nem hittem a szememnek a rövid uszályt látva.... csipke! És a részletek? Csipke, semmi csicsa. Sőt, a puffos ujja is szép :O Mi a manó?! Sosem mondtam ilyet egy puffosra. Persze még gyanúsabb, hogy ő megy, mint az, hogy marad.

Csak a hátát mutatok meg, nehogy a vőlegény valahogy rátaláljon a képekre :)

Az átalakítás: A mell rész szinte a derékig egy sima....nem is tudom milyen anyag. Teljesen sima. Arra kerül egy csipke réteg. Az ujjak eltűnnek, helyettük viszont ki kell találni valamit, mert nagyon sonkás a kezem. A hátulját, ahol a képen nincs összekapcsozva, egy átlátszó, vékony tüll réteg fogja borítani és kis gombokkal lesz összefogva. A masni marad. Valahogy tőle éreztem, hogy 'hopp, kapocs a cipővel..ő lenne az igazi!'
Bár nem látjátok a kép minősége miatt, de a a ruha csipkékkel van díszítve többhelyütt és uszályos bizony. Itt még nincs se kikeményítve, se vasalva, se semmi. Szerintem nagyon szép. Az átalakításokkal pedig....magnific!

Mit szóltok?


Puszi,

Olcsi

1 megjegyzés:

  1. Olcsiii a cipőőő *.*
    Irigyirigyirigy :) nagyon tetszik de...én sajnos nem tudok magassarkút hordani magas lábfej 42es méret boka bicsaklódás... :/
    Nagyon szupi,hogy ilyen olcsón találtad és csodaszép!
    Nagyon kivàncsi vagyok a rucira előről is biztos mesés lesz ha elkészűl!Sokszor sajnálom,hogy a család női tagjai nem tartották meg a menyasszonyi ruhájukat,csodát lehetne belőle készíteni!Lesz a ruhád alatt abroncs?
    Amúgy egy tengerparti esküvőn is simán eltudnàm képzelni?Én az előnytelen részeket a karomon csipke boleróval tervezem elfedni!
    Biztos nagyon csini leszel ha teljes az összhang! :)

    VálaszTörlés