2015. július 27., hétfő

Drága húgom, az inspirátor...

Hahó!

Inspirációgyűjtő fázisban vagytok még? Akkor fogjátok be a húgotokat, barátnőiteket, unokatesókat! A mai tippem csupán ennyi.

A húgom egy ideje rákattant a témára, amikor megkértem, hogy csokrot/ ruhát/ hajat.... nem is tudom pontosan, hogy mit keressen. Alapvetően azért jött tőlem a kérés, hogy kicsit összehozzam magunkat, naaaagy feladattal lássam el. Amúgyis imád a neten inspirálódni, hát kellemes és hasznos kombóját miért ne alkothatnánk így meg?!
Tündéri Kittimet olyannyira megtalálta a feladat, hogy azóta- kérés nélkül természetesen- bármit küld nekem, ami szerinte (is) szép és kapcsolódik az esküvőhöz.

Ha ti is bevontok valakit így, dupla a siker. Ti magatok azért jártok jól, mert lehet, hogy olyan ötletek jutnak el hozzátok, ami  amúgy nem; a kereső-partner pedig azért, mert úgy érzi, fontos szerepet tölt be az esküvő/lagzi alakulásában. És így is van! (Köszönöm, Kitta! <3)

Hát most szeretettel mutatom be az idei év Kitti-ötleteit (pontosabban csak néhányat) :














BTW... a hétvégén lesz az esküvő, ami miatt egy évet csúszik a miénk. Gondoljatok rám szeretettel, kérlek! :)

Puszi és ölelés,

Olcsi


ui.: Eddig táboroztattam és nyaraltam, ezért tunyult el a blog, de most már itt vagyok veletek. Szívesen olvasom a nyaralós élménybeszámolóitokat is!

1 megjegyzés:

  1. Én múlt szombaton voltam esküvőn igazi modern "2015'ös lagzi volt (párom barátjának) de azt kell mondjam nekem ez a modern esküvő nem jön be ceremónia mester 200ezerért aki sok mindent nem csinált,nem volt menyasszonytánc tehát sok hagyomány hiányzott nekem a lagziból!
    Te milyen stílusú esküvőre vagy hivatalos?
    Bosszantó lehet,hogy miattuk csúszik a tiéd 1évet de azert érezd jól magad! :)
    Nektek is márcsak 1év van hátra hamar elrepül az idő!Mostanába készültetek valamivel?Értem ezalatt,hogy vettetek e valamit a nagy napra,voltatok e szolgáltatókat megnézni/hallgatni?

    VálaszTörlés