2015. június 15., hétfő

Visszatérés- mivel mással, sminkkel

Sziasztok!

Oké, itt vagyok megint. Idén is. Egy évvel az esküvő előtt.
Eredetileg idén lett volna. Tökéletes dátum. Az első randink hónapfordulója, a kedvenc számom, stb., de Dárim tesójáék utánunk közöltél, hogy nekik lesz az esküvőjük. Az okos meg enged.
Hogy mit nyertem ezzel? Annak ellenére, hogy így az örökbefogadással is csúszunk egy évet, ami sok, a tesómmal egy napon lesz a házassági évfordulóm.
És mit nyertem még? Sok- sok időt arra, hogy kigondoljam, hogy lehet olcsón jó esküvőt csinálni úgy, hogy a hagyományoknak is megfeleljen. Nagy levegő..... Hiszem, hogy jó lesz.

Amit gyakorolgattam, az az, hogy milyen smink áll jól hozzám, a stílushoz, mi kényelmes, szép, mi fotózható. Hogy mi(k)re jutottam?

Mutatom!






Jó, elárulom, az utolsó kettő az abszolút favorit.

Nektek melyik tetszik leginkább? Melyik áll nekem legjobban? És a sajátotokat milyennek képzelitek?

Puszi,

Olcsi


ui.: Tudjátok, mi a vicces? Még nincs megkérve a kezem, de a dátumot már kitűztük :) Ejnye!

4 megjegyzés:

  1. Nekem is az utolsók a favorit és az első!Szolid de elegáns! Nagyon sajnálom,hogy csúsztok 1évet de lesz időd mindenre! Szolgáltatókat foglaltatok már?Jó időbe elkezdeni mert a jókat hamar elkapkodják!
    Örökbefogadás..?Természetesen ne válaszolj ha nem szeretnél!
    Rem.sikerült a google fiók... :)
    Vera

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Vera, most már névvel vagy! Ezer hála és köszönet :)
      Szolgáltatók hmmm, a drágák :) Róluk is lesz szó majd. Most írtam meg a szervezős bejegyzésem- az egyiket-, ami holnap kerül ki. Itt nem sok a választási lehetőség, de az ember sem, így itt elég lefoglalni 3/4 évvel előtte, de pont ma beszéltünk a lagzis hellyel.

      Hát... örökbefogadás. Én jóideje nem menstruálok- most hazudtam, tavaly 3x megjött- egy gonosz , PCOS nevű betegség miatt. Küzdünk ellene, de egyelőre még nincs/ nem lehet baba. Reménykedünk, de egyébként is szeretnék anyukája lenni valakinek, akinek nincs. Anyukámék nevelőszülők, szóval az ilyenben lelkileg szépen benne vagyok. Van válunk egy kislány 1 éve. 4 éves. Nyáron felkerül az örökbefogadós listára. Már most folyton bőgök, de nincs mit tenni. Fél év az örökbefogadó tanfolyam + alkalmasságik.... hát.... így sajnos lefutunk róla, pedig számomra ő a tökéletes lány. A sors fintora: pontosan úgy néz ki, mint én, csak kicsiben. Sőt, a minap azt mondta: Regi....én is dagadt leszek, mint te. Bocsi, de én is olyan akarok lenni, mint te. Kis husikám, ugye , milyen édes?

      Puszi és köszönöm nagyon, hogy itt vagy és lendületet adtál!

      Törlés
    2. Akkor szerencsések vagytok.nem kell tartani attól,hogy elhalásszák a jókat! :)
      No és mikor lesz a lánykérés? :) :)
      Együtt éltek a pároddal?
      Sajnálattal olvasom soraid a betegségeddel kapcs.Ismerem,egyszer olvastam róla és én azt mondom soha ne add fel,nagyon sokan teherbe estek e melett is!Maja akkor fog jönni amikor nem is számítasz rá :)
      Nagyon szép hivatás a nevelőszülőség,elismerésem a szüleidnek és neked is,hogy ennyire rajongsz a kislányért,biztosan tündéri a drága de tényleg ez lehet a legrosszabb megszereti az ember pedig tudja,hogy mennie kell egyszer!De hátha elhúzódik és akkor Ti is örökbefogadhatjátok! :)
      Ugyan,Olcsi én csak a véleményem írom/írtam...ha nem lenne szuper mind2 blogod nem lennénk itt! ;) Ez a Te érdemed!Köszönöm,hogy ilyen őszintén leírtad a dolgaidat!
      És mindig higgy abban amit elakarsz érni!!Sok sikert! :*

      Törlés
  2. Az első és az utolsó két kép tetszik nekem, amit rajtad is el tudok képzelni, valamiért az olyan esküvős. A kimondottan erős, szemhangsúlyos sminkeket valahogy nem tudom összehozni fejben. Aztán lehet, hogy csak nem láttam még, azért.
    A sajátomon nem gondolkodtam. Úgyis te fogsz majd sminkelni, gondolkodj rajta te. :D :P

    VálaszTörlés