2015. június 18., csütörtök

Esküvői konty koszorúslányoknak, vendégeknek, a menyasszonynak

Sziasztok lányok!

Bár nem vagyok híve annak, hogy fodrász helyett otthon készüljön az esküvői haj, de én is jártam úgy, hogy anyagilag nem megfelelően jött ki a lépés.
Ilyenkor jöhet nagyon jól az, ha egy videó alapján begyakoroltok valami szép frizurát- addig, míg biztosan jó, tartós és szép nem lesz. Éppen ezért- és főleg ötletnek- készítettem nektek egy édes kontyot. Először csináltam meg én is, de biztos vagyok benne, hogy 3-4. alkalomra már tökéletes lehetne.

Mutatom!


Nektek honnan hiányzik egy kis dísz, elölről vagy hátulról?
Hogy tetszik? Megpróbáljátok?
Egy kedves kommentelőmnek ez lett az álomhaja. Megmutatjátok a tiéteket?:)

Szép napot,

Olcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése